لژیون امروز شنبه مورخ 13/8/90 با دستور جلسه کابوس با استادی جناب آقای بابایی برگزار شد که خلاصه ای از آن را تقدیم می کنم:(حاضرین 21 نفر و سفر دومی ها 7 نفر)

خلاصه ای از مشارکت ها:

در دوران مصرف به علت از دست دادن اختیار و تخریب لایه اوزون دور انسان موجودی از جنس دیگر عنان کنترل انسان را بدست می گیرد و انسان را از مقام فرماندهی شهر وجودی خلع می کند و به دلیل تخریب هاله محافظ انسان و ورود همین موجودات کابوس دیدن در دوران سفر اول امری طبیعی است ، مصرف قرص برای فرار از کابوس حکم پاک کردن صورت مسئله را دارد و مانند این است که خانه را تمیز کرده ولی زباله ها را زیر فرش ریخته باشیم.

نه تنها ماده مخدر به میزان کمتر و بیشتر بلکه انجام دادن ضدارزش ها نیز بر روی هاله انسان تخریب ایجاد می کند. توجه داشته باشیم که خیلی از مسائل با چشم قابل دیدن نیست که این دلیل بر نبود آن ها نیست مانند اکسیژن ، اشعه مادون قرمز ، گازهای گل خانه ای و ... ، پس ندیدن نیروهای مثبت و منفی و یا موجوداتی که از جنس دیگر هستند دلیل بر نبودن آن ها نیست.

خلاصه ای از سخنان استاد :

هاله یا سپر دفاعی حول تمامی موجودات است و در مورد انسان با قرار گرفتن در مسیر ارزش ها این هاله قوی تر و پر دامنه تر می شود و با انجام ضدارزش ها عکس این مطلب رخ می دهد. مصرف مواد مخدر به شدت بر روی این لایه محافظ تخریب ایجاد می کند و مانند این است که در خانه هستیم ولی درب منزل باز است و هرکس می تواند وارد شود و برای اینکار نیازی به اجازه صاحب خانه ندارد.

تنها راه برای ترمیم این سپر مدافع قرار گرفتن روی پله ها به درستی و تزکیه و پالایش است چراکه همانطور که اشاره شد با انجام ارزش ها این لایه قوی و قوی تر می شود. خیلی از مسائل با چشم قابل دیدن نیست و این دلیل بر عدم وجود آن ها نمی شود مثلا قبل از شیرین کردن چای هم شکر را می بینیم و هم چای اما بعد از حل شدن شکر در چای ، دیگر شکر قابل رویت نیست اما می دانیم که چای شیرین است در مورد باور داشتن به نیروهای مثبت و منفی نیز همینگونه است و برای باور داشتن نیاز به دانایی است.

مثالی دیگر در مورد سپر دفاعی این است که مثلا هوا سرد است و برای گرم نگاه داشتن خود کاپشن پوشیده ایم هرچند این کاپشن به علت تخریب های به وجود آمده پاره شده و سرما به ما نفوذ می کند که باید ترمیم بشود.

به یاد داشته باشیم که نیروهای مثبت و منفی از دانایی و یا عدم دانایی ما استفاده می کنند و ما را یک کانال انرژی قرار می دهند.